پاد یکبار مصرف

پاد یکبار مصرف چیست ؟

پاد یکبار مصرف

 

پاد یکبار مصرف یک نوع از  دستگاههای  ویپ است که با مایع الکترونیکی یا همون سالت   پر میشه . قبل از این که استفاده کنید ، نیازی به اینکه شارژ کنید یا مخزن اون از مایع الکترونیکی پر کنید   ندارید. می تونین  بلافاصله پس از اینکه خارج کردید دستگاه از بسته بندی آن، ویپینگ رو شروع کنید. می تونید  به استفاده از این دستگاه ادامه بدید  تا زمانی که سالت داخل دستگاه یا عمر باتری آن تمام شود. حالا باید آن را با یک دستگاه جدید جایگزین خواهید کرد. ویپ های یکبار مصرف ساده ترین و راحت ترین دستگاه های  ویپ  در بازار هستند. این دستگاه ها بیشتر  برای کسانی  بسیار مناسب هست که برای اولین بار ویپینگ را تجربه میکنن. احتمالا هنوز مطمئن نیستن که دستگاه های ویپ برای آنها مناسب است یا نه . البته به احتمال خیلی زیاد ممکنه ویپ یکبار مصرف به انتخاب ایده آل برای شما تبدیل بشه !

 

پاد یکبار مصرف برند وزول

این دستگاه چطور کار میکنه ؟! 

پاد یکبار مصرف که به تازگی بین مصرف کننده  های دستگاه ویپ  خیلی پرطرفدار هست  .چهار جزء اصلی داره : باتری، برد منطقی، فیتیله و کویل گرمایش. این اجزا با هم کار می کنند تا اطمینان حاصل بشه  که دستگاه با خیال راحت کار می کند و هر بار پاف خوش طعم و رضایت بخشی به شما میده . در اینجا توضیح مختصری راجب نحوه عملکرد این دستگاه رو توضیح دادیم . 

باتری برق دستگاه را تامین می کنه. بعضی از این نوع دستگاه ها چند صد یا چند هزار پاف به شما میده . وقتی که تعداد پاف های دستگاه مصرف شد باید دستگاه جدیدی تهیه کنین. اگر از این مدل دستگاه با درگاه USB دارین، می تونین باتری رو  پس از تموم شدن شارژ دوباره شارژ کنید و به استفاده از دستگاه ادامه بدین تا  جویسش تموم بشه .

تفاوت این دستگاه با دستگاه های ویپ معمولی  چیست ؟!

۱- در پاد های یکبار مصرف نمیتونین سالت نیکوتین بریزین ! 

۲- کویل پاد های یکبار مصرف رو نمیتونید  تعویض کنید !

پاد یکبار مصرف

مزیت آنها چیست ؟! 

اگر هنوز به استفاده از ویپینگ روی نیاوردید  و سعی می‌کنین تصمیم بگیرید اولین دستگاهتون  چه باشد، احتمالاً از پاد یکبار مصرف بسیار راضی خواهید بود. حالا چرا این حرف و میزنیم ؟!  

چون پادهای یکبار مصرف مزیت های خاصی دارند. از جمله مزیت  های پاد های یکبار مصرف : 

۱- آن‌ها ساده‌ترین دستگاه‌های ویپینگ  برای استفاده هستند چون  این دستگاه هیچوقت  به کتابچه راهنمای دستورالعمل یا فیلم آموزشی برای نحوه راه اندازی  نیاز ندارد. شما به طور غریزی میدونین  که چگونه از این استفاده کنید، و بلافاصله پس از اینکه آنباکسش کردین ، آماده استفاده است. شما مجبور نیستید آن را قبل از استفاده از آن شارژ یا پر کنید.

۲- بسیار کوچک و سبک هستند. یک پاد یکبار مصرف بسیار کوچکتر از یک بسته سیگار و یک فندک است. مطمئناً از این واقعیت لذت خواهید برد که دیگر لازم نیست در همه جا قدم بزنین  و طرح کلی یک پاکت سیگار از جیب شما قابل مشاهده باشه !

ویژگی های منحصر به فرد آن:

۳- ارزان هستند. خرید یک پاد یکبار مصرف راهی عالی برای آشنایی با دستگاه های ویپ است چون هزینه کمتری نسبت به خرید یک کیت کامل ویپ و یک بطری مایع الکترونیکی(جویس یا سالت ) داره. یک پاد  یکبار مصرف معمولاً صدها پاف  می کنه قبل از اینکه مایع  اون  تمام شود، حتی  برخی از این دستگاه ها شارژی مدرن هزاران پاف دارن. از اونجایی  که این دستگاه اغلب چندین روز قبل از نیاز به تعویض دوام میارند، از ارزون ترین دستگاه های ویپ  در بازار هستند.

۴- به اندازه سیگار رضایت بخش هستند.این دستگاه ها معمولاً از مایعات الکترونیکی(سالت ) با قدرت نیکوتین بالا استفاده می کنند، بنابراین می توانند نیکوتین را بسیار خوب به بدن برسونند . این خیلی  مهمه ، زیرا یکویپ  یکبار مصرف احتمالاً اولین دستگاه ویپ  شما خواهد بود – شما نیاز دارین که تا حد امکان شبیه یک سیگار باشد. 

۵- استفاده از آنها بسیار  لذت بخش است. یکی از مهم ترین پیشرفت ها درپاد  های یکبار مصرف در چند سال گذشته اینه  که آنها اکنون در طیف گسترده ای از طعم های مختلف در دسترس هستند. طیف گسترده ای از طعم ها وجود داره که برای انتخاب حداقل یک طعم مناسب برای ذائقه شخصی شما مشکلی ندارید.این دستگاه برای افرادی که عاشق تنوع هستند عالی هستند چون  احتمالاً طعم های مختلف را امتحان خواهید کرد.

 وقتی میخواین از پادهای یکبار مصرف استفاده کنین نکته بسیار مهمی هست اینه که اگر میخواین همون مقدار پافی که  روی جعبه دستگاه نوشته شده رو  استفاده بکنین نباید  کام های طولانی  و پشت سر هم بگیرین!

پاد یکبار مصرف ۵۰۰۰ پاف  پاستیل خرسی برند Bangbox :

پاد یکبار مصرف ۵۰۰۰ پاف  پاستیل خرسی برند Bangbox :

 

پاد یکبار مصرف ۵۰۰۰ پاف هندوانه یخ  برند Bangbox 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *