ویپ

لایت ۴۰ (Jomo Lite 40 Vape)

لایت ۴۰

لایت ۴۰ از دسته دستگاه های ویپ هست که  میتونم بگم جز اقتصادی ترین  ویپ  با کیفیت موجود توی بازار هست. میتونه بهترین گزینه برای کسایی باشه که  بودجه محدودی دارن و دنبال یه ویپ با کیفیت و با کلی مزایا داشته باشن . در ادامه این مقاله درباره ویژگی ها و مزیت های این دستگاه  بسیار اقتصادی باکیفیت  بیشتر توضیح میدیم ، پس اگه توام علاقه داری راجب این محصول اطلاعات مهمی بدست بیاری حتما تا اخر این مقاله همراه من باش . 

لایت ۴۰
light 40

لایت ۴۰ ساخت کشور مالزی  و از  برند جومو (jomo) هست. اگر بخوام از ویژگی های این محصول بیشتر براتون توضیح بدم. باید بگم که این دستگاه از باتری داخلی 2200 میلی آمپر آمپری تغذیه میکنه  که میشه گفت  با هر بار شارژ حدودا یک ساعت میتونید از دستگاه (به طور مداوم )استفاده کنید که خب این از جمله معایب این دستگاه است . اما اگر بخواهیم  از مزایا یا خوبی های  این محصول بگم باید بگم که  این دستگاه کام دهی بسیار خوبی داره . لوازم جانبی  کاملی داره که شامل سیم شارژر ،دو عدد کویل ،شیشه اضافی  هست .

به طور کلی اگر شما دستگاهی برای ترک قلیان  یا تفریح میخواهید  تنها گزینه شما همین دستگاه لایت چهل طرح جدید میباشد.!

نحوه نگه داری لایت 40 :

  • این دستگاه نگهداری خاصی ندارد اما نکات ریزی هستند که اگر به آن ها توجه کنید باعث طول عمر بیشتر دستگاه شما می شود.
  • این دستگاه را نباید به شارژر ماشین،پاور بانک و سیستم pc وصل کرد.به این علت که باعث خرابی باتری می شود.
  • بدون جویس نباید از دستگاه کام گرفت به این علت که کویل درون کارتریج می سوزد.
  • این دستگاه ضد آب نیست در نتیجه باید مراقب باشید که آب و رطوبت به داخل دستگاه وارد نشود.
  • در فصل گرما خیلی باید مراقب دستگاه باشید.طولانی مدت در معرض تابش نور خورشید و محیط های گرم قرار نگیرد.به علت اینکه دستگاه را می تواند خراب و  جویس داخل کارتریج را رقیق کند. و باعث لیک دادن کارتریج شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *