دسته‌بندی نشده

تفاوت ویپ و پاد ؟

ویپ و پاد

ویپ، پاد ،پاد ماد . کلماتی است که اگر علاقه مند به این حوزه باشید قطعا خیلی شنیده اید .اما آیا واقعا تفاوت آنها را میدانید ؟! اگه دوست دارید که تفاوت این دستگاه هارا بدانید و متوجه بشید کدام دستگاه برای شما مناسب است حتمن تا آخر این مقاله همراه ما باشید .

ویپ لایت ۴۰

ویپ:

همانطور که در مقاله ویپ چیست گفتیم ویپ ها دستگاه هایی هستند که داخل آنها باید جویس بریزید میشود . باز هم همانطور که در مقاله تفاوت جویس و سالت گفتیم ،جویس مایع المترونیکی است که داخل آن نیکوتین وجود ندارد یا نیکوتین بسیار کمی وجود دارد . پس به همین دلیل ویپ ها مخصوص افرادی هست که قلیانی هستند یا مناسب افرادی هست که میخواهند به صورت تفریحی ویپینگ را تجربه کنند .

سواگ پیکس ۸۰

برای تهیه سواگ پیکس ۸۰ کلیک کنید.

پاد سیستم :

پادسیستم ها مخصوص افراد سیگاری است، چون برای استفاده از این دستگاه باید داخل آن سالت نیکوتین بریزید . سالت نیکوتین ها هم دارای نیکوتین هستند که بسته به نوع محصولی که تهیه میکنید درصد یا مقدار نیکوتین آن ها متفاوت است . پس قاعدتا افرادی که بدن آنها به نیکوتین عادت نداشته باشد نمیتوانند از پادسیستم ها استفاده کنند . تفاوت دیگر پاد سیستم ها نسبت به ویپ ها این است که بخار کمتری نسبت به ویپ ها تولید میکنند و معمولا اندازه کوچک ترین نسب به ویپ ها دارند .

جی کی ۲

برای تهیه پاد سیستم جی کی ۲ کالیبرن کلیک کنید .

پاد ماد :

پاد ماد ها ترکیب ویپ ها و پاد ها هستند که محصولات جدیدی که به بازار می آیند از این دسته هستند. پاد ماد ها برای همه ی افراد مناسب است ، چه برای افرادی که میخواهند ترک سیگار کنند و ،چه برای کسانی که میخواهند ترک قلیان کننند یا به صورت تفریحی استفاده کننند . دستگاه های پاد ماد جوری تولید میشنود که میشود داخل آنها هم سالت نیکوتین ریخت هم جویس .

اورسا بیبی

مشاوره رایگان :

اگر هنوز مردد هستید که کدام دستگاه را تهیه کنید و نمیدانید کدام دستگاه مناسب شرایط شما هستش حتمن از مجموعه ویپ عرشیا مشاوره رایگان بگیرید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید و از خریدتون لذت ببرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *