جویس, سالت

تفاوت سالت و جویس چیست ؟

جویس و سالت

جویس و سالت یا همان مایعات الکترونیکی !

امروز قراره ما بررسی کنیم که اصلا جویس چیه؟ سالت چیه ؟ اینا تفاوتاشون چیه؟!

برای اینکه بفهمیم تفاوت های این دوتا (جویس و سالت ) اول باید تعریف هر کدوم رو بدونیم :

جویس : مایعی که برای استفاده در داخل سیگار الکترونیکی قرار می گیرد، اسم اون مایع الکترونیکی است. اما به عنوان جویس الکترونیکی یا جویس ویپ نیز شناخته می شود. مایعات الکترونیکی(جویس ) ممکن است حاوی نیکوتین، و همچنین پروپیلن گلیکول(PG)، گلیسیرین گیاهی(VG) یا گلیسرول، سایر مواد شیمیایی (از جمله مواردی که برای ایجاد طعم استفاده می‌شوند) و در برخی موارد آب باشند.

سالت نیکوتین : سالت نیکوتین ها از شیمی پیچیده برای ایجاد شکلی از نیکوتین استفاده می کند. سالت نیکوتین هم مثل جویس ها حاوی نیکوتین، و همچنین پروپیلن گلیکول(PG)، گلیسیرین گیاهی(VG) یا گلیسرول، است . البته مقدار نیکوتین سالت نیکوتین ها به طبع از جویس ها بسیار بیشتر است .

در ادامه سالت و جویس رو با جزئیات بیشتری بررسی میکنیم .

جویس

از اونجایی که جویس به نسبت سالت نیکوتین ،نیکوتین بسیار کمتری داره . مناسب مصرف افرادی است که از دستگاه های ویپ و پاد ماد استفاده میکنند. البته هدف اونها از ویپنگ بیشتر جنبه تفریحی و ترک قلیان داره . حالا چرا مناسب این افراد است ؟ چون مایع الکترونیکی که دارای نیکوتین بالایی باشه مثل سالت نیکوتین باعث میشه گلوی افراد رو اذیت کنه و اونها نتونند از ویپنگ لذت ببرند .

اما سالت نیکوتین همونطور که از اسمش پیداست حاوی نیکوتین بالایی است . سالت مناسب افرادی هست که از دستگاه های پاد و یکسری از پاد ماد ها استفاده میکنند. به عبارت دیگه مناسب افرادی هست که هدفشون از ویپینگ ترک سیگار است .

جویس

VG و PG در جویس و سالت چیست ؟

اعداد کوچک روی بطری نقش مهمی در نحوه تجربه شما از ویپ دارند که به ترتیب نشان دهنده PG و VG هستند. این دو تاثیرات زیادی دارند ، از طعم و ضربه به گلو گرفته تا تولید بخار ومقدار نیکوتین. بنابراین، زمان آن فرا رسیده است که به اصول اولیه بازگردیم و نگاهی به این موضوع داشته باشیم که PG و VG چیست، آنها چه کاری انجام می دهند و این نسبت ها چگونه متفاوت هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *