پادماد

بررسی پاد ماد سواگ px 80

سواگ px 80

معرفی سواگ80 px

ٖ

بررسی سواگ پیکس ۸۰ (Swag px 80):سواگ80 Swag px80) px) یک پاد ماد دوکاره از شرکت ویپرسو (Vaporesso) است که در سال 2023 میلادي معرفی شده و قابلیت استفاده از سالت نیکوتین و جویس معمولی را دارد.

ویپ سواگ پیکس 80 با ظاهري جذاب و امکاناتی پیشرفته، چیپست هوشمند AXON و بازه توان خروجی 5 تا 80 وات، یکی از محبوبترین و پرطرفدارترین پاد مادهاي موجود در بازار است.

 

swag px 80

مشخصات فنی سواگ80 px

 

• ابعاد:99.7در47.9در25.1میلیمتر

• وزن:123گرم • جنس:آلیاژروي

• چیپست:AXON

• توان خروجی:5تا80وات

• ظرفیت باتري:18650(قابلجداشدن)

• ظرفیت کارتریج:4میلی لیتر

 

ویژگیهاي ویپ سواگ80 px

ز جمله مهمترین ویژگیهاي مهم سواگ پیکس 80 میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

 

چیپست AXON یکی از ویژگیهاي اصلی سواگ پیکس 80 است. این چیپست هوشمند، سرعت شلیک 0.00۱ ثانیهاي را تضمین میکند و امکان تنظیم توان خروجی در محدوده 5 تا 80 وات را فراهم مینماید.. سرعت شلیک سریع، براي داشتن تجربه ویپینگ لذتبخش، بسیار مهم است. با سرعت شلیک سریع، احساس میکنید که جویس بلافاصله پس از فشار دادن دکمه Fire ، به دستگاه وارد شده و بخار تولید میشود. توان خروجی قابل تنظیم نیز یکی از ویژگی هاي مهم یک پادماد است. با تنظیم توان خروجی، میتوانید طعم و بخار مورد نظر خود را ایجاد کنید .

 

مخزن سواگ پیکس 80 از جنس PCTG ساخته شده و ظرفیتی برابر با 4 میلی لیتر دارد. حجم مخزن 4 میلی لیتر، براي یک روز استفاده معمولی کافی است .

 

کارتریج سواگ پیکس 80 از نوع GTX است و از کویل هاي مش GTX نیز پشتیبانی میکند .کویلهاي مش طعم و بخار فوقال عادهاي تولید میکنند. کویل هاي GTX در مقاومت هاي 0.2 و 0.3 و 0.4 اهم عرضه میشوند .این کویل ها براي استفاده با جویس معمولی و سالت نیکوتین مناسب هستند.

کارتریج سواگ پیکس ۸۰

سواگ پیکس 80 از یک باتري خارجی 18650 استفاده میکند. این باتري قابلیت تعویض دارد و امکان استفاده طولانی مدت از دستگاه را فراهم می نماید. باتري 18650 یک باتري پرقدرت است که میتواند مدت زمان زیادي را دوام بیاورد.

بدنهي ویپ سواگ پیکس 80 از جنس آلیاژ روي ساخته شده است که در برابر ضربه و خراش مقاوم می باشد. این بدنه در رنگهاي مختلفی عرضه میشود که عبارتند از:

Brick Black Copper Bronze

Matte Black Steel Blue

ظاهر جذاب و خوش دست سواگ پیکس 80، آن را به دستگاهی محبوب تبدیل کرده است. در قسمت جلوي دستگاه ویپ سواگ80 px یک نمایشگر 0.96 اینچی TFT قرار دارد که اطلاعات مهمی مانند توان خروجی، ولتاژ خروجی، مقاومت کویل، بهترین مقاومت کویل، حالت ویپینگ مورد استفاده، میزان شارژ باتري، تعداد پاف و زمان ویپینگ را نمایش میدهد. در قسمت پایینی دستگاه ویپ سواگ80 px یک پورت USB-C براي شارژ باتري قرار دارد.

 

سواگ پیکس ۸۰

نحوه کارکرد سواگ80 px

راي روشن کردن سواگ پیکس 80، دکمه Fire را به مدت سه ثانیه فشار دهید. براي خاموش کردن دستگاه نیز دکمه Fire را به مدت پنج ثانیه فشار دهید. براي تنظیم توان خروجی سواگ پیکس 80، دکمه Fire را فشار دهید و نگه دارید، سپس دکمه Up یا Down را فشار دهید تا به توان مورد نظر خود برسید. براي تغییر حالت ویپینگ، دکمه Fire را دو بار فشار دهید.

 

 

براي پر کردن کارتریج سواگ80 px ، درپوش بالایی کارتریج را باز کنید و جویس یا سالت نیکوتین مورد نظر خود را اضافه کنید. براي تعویض کویل، کارتریج را از دستگاه جدا کنید و کویل را از کارتریج خارج کنید. سپس کویل جدید را در کارتریج قرار دهید و کارتریج را مجدداً به دستگاه وصل کنید.

 

سواگ پیکس 80 یک پاد ماد باکیفیت و خوشساخت است که امکانات و قابلیتهاي فراوانی را در اختیار کاربران قرار میدهد. این دستگاه براي افرادي که به دنبال یک پاد ماد با طعم و بخار عالی هستند، گزینه مناسبی است.

 

 

مزایاي سواگ پیکس 80

• ظاهر جذاب و خوش دست

• چیپست AXON با سرعت شلیک 0.001 ثانیهاي

• مخزن 4 میلی لیتري

• کارتریج GTX با کویلهاي مش

• باتري خارجی 18650

 

معایب سواگ پیکس 80

برخی از کاربران از قیمت بالاي این دستگاه انتقاد کرده اند. اما با توجه به امکانات فوق العاده ای در اختیار شما قرار میدهد قطعا ارزش خرید بالایی دارد !

 

نکات ایمنی در هنگام استفاده از سواگ پیکس 80

• قبل از استفاده از دستگاه سواگ80 px ، دفترچه راهنماي آن را به دقت مطالعه کنید.

• از جویس یا سالت نیکوتین با کیفیت و معتبر استفاده کنید.

• دستگاه سواگ80 px را در معرض ضربه، حرارت و رطوبت قرار ندهید.

• در صورت بروز هرگونه مشکل با دستگاه، از تعمیر آن توسط افراد غیرمتخصص خودداري فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *